Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

10 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 466354-1
    1 797,00 грн. 2 139,00 грн.

    Бренд: Lanvin
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: порічки червоні, червоне яблуко
    Нота серця: біла фрезія, жасмин
    Кінцева нота: білий мускус, ванільна орхідея, деревина світлого дерева

    Дізнатись більше
  2. 102301-1
    1 791,00 грн. 2 095,00 грн.

    Бренд: Moschino
    Прем'єра аромату: 2004
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: апельсин, грейпфрут, лимон, порічки червоні
    Нота серця: комиш, конвалія, кориця, цукрова тростина, чайна троянда
    Кінцева нота: білий кедр, деревна нота, мускус

    Дізнатись більше
  3. 149702-1
    2 772,00 грн. 3 311,00 грн.

    Бренд: Moschino
    Прем'єра аромату: 2007
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: гіркий апельсин, порічки червоні, рожевий перець
    Нота серця: жасмин, зелений чай, півонія, фіалка
    Кінцева нота: амбра, білий кедр, дубовий мох, мускус

    Дізнатись більше
  4. 514363-1
    3 045,00 грн. 3 909,00 грн.

    Бренд: Paco Rabanne
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, шипрові
    Початкова нота: апельсин, неролі, порічки червоні
    Нота серця: квіти апельсину, магнолія, османтус, слива мірабель
    Кінцева нота: біла амбра, білий мускус, коньяк, пачулі

    Дізнатись більше
  5. 533774-1
    3 303,00 грн. 3 972,00 грн.

    Бренд: Carolina Herrera
    Прем'єра аромату: 2021
    Країна ТМ: Іспанія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: лічі, порічки червоні
    Нота серця: троянда
    Кінцева нота: ваніль, ветівер

    Дізнатись більше
  6. 476187
    30мл
    1 330,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Donna Karan New York
    Прем'єра аромату: 2008
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, цитрусові
    Початкова нота: апельсин, грейпфрут, магнолія, порічки червоні
    Нота серця: жасмин, кедр, півонія
    Кінцева нота: абрикос, деревна нота, мускус

    Дізнатись більше
  7. 464918-1
    Немає у наявності

    Бренд: Jimmy Choo
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: карамелізоване яблуко, мандарин, порічки червоні
    Нота серця: жасмин, жимолость, тигрова лілія
    Кінцева нота: амбра, мускус, пачулі

    Дізнатись більше
  8. 473848-1
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: східні
    Початкова нота: бергамот, груша, порічки червоні, рожевий перець
    Нота серця: дамаська троянда, жасмин, півонія, фіалка
    Кінцева нота: амброксан, бензоін, боби тонка, бурбонська ваніль, деревина, мускатний горіх, пачулі

    Дізнатись більше
  9. 88487-1
    Немає у наявності

    Бренд: Angel Schlesser
    Прем'єра аромату: 2004
    Країна ТМ: Іспанія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, порічки червоні, фрукти
    Нота серця: болгарська троянда, півонія, фіалка, фрезія
    Кінцева нота: ветівер, мускус, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  10. 540230
    100мл+100мл
    4 573,00 грн. 5 775,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Carolina Herrera
    Прем'єра аромату: 2021
    Країна ТМ: Іспанія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: лічі, порічки червоні
    Нота серця: троянда
    Кінцева нота: ваніль, ветівер

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

10 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.