Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

5 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 395431-1
    2 165,00 грн. 2 592,00 грн.

    Бренд: Trussardi
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бамбук, кумкват
    Нота серця: жасмин, лотос, троянда, яблуко
    Кінцева нота: білий кедр, деревна нота, мускус, сандал

    Дізнатись більше
  2. 290069-1
    Немає у наявності

    Бренд: Bvlgari
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: акватичні, квіткові
    Початкова нота: бамбук, груша
    Нота серця: листя чорної смородини, лотос, чай
    Кінцева нота: дубовий мох, мускус, уд

    Дізнатись більше
  3. 437267
    100мл
    578,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Bvlgari
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: акватичні, квіткові
    Початкова нота: бамбук, груша
    Нота серця: листя чорної смородини, лотос, чай
    Кінцева нота: дубовий мох, мускус, уд
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, зволоження
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  4. 439739-1
    Немає у наявності

    Бренд: Olfactive Studio
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: зелені, фужерні
    Початкова нота: інжир, бамбук, бергамот, лимон
    Нота серця: гальбанум, кардамон, листя фіалки
    Кінцева нота: бальзам з ялиці, боби тонка, ваніль, лабданум, мірра, мускус, пачулі

    Дізнатись більше
  5. 470558
    40мл+40мл+40мл
    2 221,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Bvlgari
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: акватичні, квіткові
    Початкова нота: бамбук, груша
    Нота серця: листя чорної смородини, лотос, чай
    Кінцева нота: дубовий мох, мускус, уд
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, зволоження, очищення
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

5 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.