Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

8 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 495641-1
    2 500,00 грн. 3 900,00 грн.

    Бренд: Etro
    Прем'єра аромату: 2008
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, цитрусові
    Початкова нота: кардамон, коріандр, мандарин
    Нота серця: жасмин, кипарис, мускатний горіх
    Кінцева нота: амбра, дуб, мускус

    Дізнатись більше
  2. 144864-1
    1 796,00 грн. 2 303,00 грн.

    Бренд: Armand Basi
    Прем'єра аромату: 2003
    Країна ТМ: Іспанія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: імбир, бергамот, кардамон, мандарин
    Нота серця: жасмин, конвалія, листя фіалки, троянда
    Кінцева нота: білий мускус, деревна нота

    Дізнатись більше
  3. 78204-1
    1 680,00 грн. 2 209,00 грн.

    Бренд: Armand Basi
    Прем'єра аромату: 2003
    Країна ТМ: Іспанія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: імбир, бергамот, кардамон, мандарин
    Нота серця: жасмин, лілія, листя фіалки, півонія, рожевий перець, троянда, чорна смородина
    Кінцева нота: амбра, білий мускус, ваніль, деревна нота, дубовий мох, палісандр

    Дізнатись більше
  4. 438759-1
    3 337,00 грн. 4 068,00 грн.

    Бренд: Versace
    Прем'єра аромату: 2004
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: імбир, кардамон, перець
    Нота серця: гарденія, квіти апельсину, кокос, півонія
    Кінцева нота: амбра, мускус, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  5. 531147
    3х50мл
    2 881,00 грн. 3 429,00 грн.

    Бренд: Versace
    Прем'єра аромату: 2004
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: імбир, кардамон, перець
    Нота серця: гарденія, квіти апельсину, кокос, півонія
    Кінцева нота: амбра, мускус, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  6. 397871-1
    Немає у наявності

    Бренд: Olfactive Studio
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: деревні, пряні
    Початкова нота: зірчастий аніс, кардамон, кориця
    Нота серця: ірис, кашемірове дерево, мигдаль
    Кінцева нота: білий кедр, боби тонка, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  7. 352326
    100мл
    4 600,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Etro
    Прем'єра аромату: 2011
    Країна ТМ: Італія
    Стать: унісекс
    Тип аромату: пряні, східні
    Початкова нота: абсент, бергамот, кардамон, чорна смородина
    Нота серця: іланг-іланг, жасмин, рожевий перець
    Кінцева нота: амбра, ваніль, пачулі

    Дізнатись більше
  8. 467373
    125мл
    4 761,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: деревні, орієнтальні, східні
    Початкова нота: кардамон, коріандр, кориця, сіра амбра
    Нота серця: іланг-іланг, квіти апельсину, персик
    Кінцева нота: деревна нота, шкіра

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

8 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.