Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

5 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 448639-1
    8 412,00 грн. 9 900,00 грн.

    Бренд: Creed
    Прем'єра аромату: 2013
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, фужерні
    Початкова нота: гальбанум, рожевий перець, чорна смородина
    Нота серця: гарденія, жасмин, конвалія, лаванда, півонія, троянда
    Кінцева нота: кедр, мускус, пачулі

    Дізнатись більше
  2. 495370
    100мл
    6 375,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Creed
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: апельсин, гальбанум, листя фіалки
    Нота серця: іланг-іланг, конвалія, тубероза
    Кінцева нота: квіти апельсину, мускус, орхідея

    Дізнатись більше
  3. 345242
    50мл
    2 695,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 1970
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: зелені, квіткові
    Початкова нота: бергамот, гіацинт, гальбанум, неролі
    Нота серця: іланг-іланг, ірис, жасмин, конвалія, корінь ірису, нарцис, троянда
    Кінцева нота: білий кедр, ветівер, дубовий мох, мускус, сандал, шкіра

    Дізнатись більше
  4. 423906-1
    Немає у наявності

    Бренд: Donna Karan New York
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: гальбанум, малина, рожевий перець
    Нота серця: єгипетський жасмин, корінь ірису, фрезія
    Кінцева нота: ваніль, мускус, пачулі, сіра амбра

    Дізнатись більше
  5. 345247-1
    Немає у наявності

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 2011
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, мускусні
    Початкова нота: гальбанум, мандарин, неролі
    Нота серця: ірис, жасмин
    Кінцева нота: боби тонка, ветівер, мускус

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

5 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.