Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

9 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
Продукція за
  1. 464940-1
    2 409,00 грн. 3 906,00 грн.

    Бренд: Trussardi
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, орієнтальні, східні
    Початкова нота: диня, цитрон, юзу
    Нота серця: жасминовий чай, квіти апельсину, лотос
    Кінцева нота: білий кедр, ваніль, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
  2. 365195-1
    2 392,00 грн. 2 862,00 грн.

    Бренд: Trussardi
    Прем'єра аромату: 2011
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: амальфітанський лимон, фруктова нота, юзу
    Нота серця: жасмин, квіти апельсину, лотос
    Кінцева нота: вірджинійський кедр, ваніль, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
  3. 417495-1
    3 147,00 грн. 3 762,00 грн.

    Бренд: Versace
    Прем'єра аромату: 2013
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: водна нота, гранат, юзу
    Нота серця: лотос, магнолія, малина, півонія
    Кінцева нота: амбра, махагоні, мускус

    Дізнатись більше
  4. 126272-1
    2 339,00 грн. 2 817,00 грн.

    Бренд: Versace
    Прем'єра аромату: 2006
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: водна нота, гранат, юзу
    Нота серця: лотос, магнолія, півонія
    Кінцева нота: амбра, махагоні, мускус

    Дізнатись більше
  5. 397874-1
    Немає у наявності

    Бренд: Olfactive Studio
    Прем'єра аромату: 2011
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: фужерні, цитрусові
    Початкова нота: китайський перець, рожевий перець, чорний перець, юзу
    Нота серця: гальбанум, зірчастий аніс
    Кінцева нота: амбра, кедр, ром

    Дізнатись більше
  6. 515990
    3х30мл
    2 259,00 грн. 2 862,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Trussardi
    Прем'єра аромату: 2011
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: амальфітанський лимон, фруктова нота, юзу
    Нота серця: жасмин, квіти апельсину, лотос
    Кінцева нота: вірджинійський кедр, ваніль, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
  7. 526798
    90мл+10мл+1шт
    4 204,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Versace
    Прем'єра аромату: 2006
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: водна нота, гранат, юзу
    Нота серця: лотос, магнолія, півонія
    Кінцева нота: амбра, махагоні, мускус

    Дізнатись більше
  8. 526797
    30мл+50мл
    2 102,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Versace
    Прем'єра аромату: 2006
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: водна нота, гранат, юзу
    Нота серця: лотос, магнолія, півонія
    Кінцева нота: амбра, махагоні, мускус

    Дізнатись більше
  9. 515992
    3х50мл
    2 951,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Versace
    Прем'єра аромату: 2006
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: водна нота, гранат, юзу
    Нота серця: лотос, магнолія, півонія
    Кінцева нота: амбра, махагоні, мускус

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

9 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.