Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

10 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 366179-1
    3 922,00 грн. 4 170,00 грн.

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 1985
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: аніс, дикі ягоди, коріандр, палісандр, слива
    Нота серця: білий мед, гвоздика, жасмин, квіти апельсину, кориця, ладан, опопанакс, троянда, тубероза
    Кінцева нота: амбра, вірджинійський кедр, ваніль, ветівер, геліотроп, мускус, сандал

    Дізнатись більше
  2. 366182-1
    3 649,00 грн. 4 170,00 грн.

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 1998
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: східні
    Початкова нота: абрикос, кокос, слива
    Нота серця: кмин, палісандр, троянда
    Кінцева нота: ваніль, мигдаль, мускус, сандал

    Дізнатись більше
  3. 487485-1
    2 169,00 грн. 3 560,00 грн.

    Бренд: Kenzo
    Прем'єра аромату: 2017
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: слива
    Нота серця: жасмин, півонія
    Кінцева нота: ваніль

    Дізнатись більше
  4. 423180-1
    Немає у наявності

    Бренд: Olfactive Studio
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: бігардія, петітгрейн, слива, тубероза, шафран
    Нота серця: ветівер, ладан, папірус, шкіра
    Кінцева нота: амбра, бензоін, мускус

    Дізнатись більше
  5. 495387
    100мл
    4 260,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Creed
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Франція
    Тип аромату: свіжі, фруктові
    Початкова нота: слива, яблуко
    Нота серця: лимон, троянда
    Кінцева нота: грейпфрут

    Дізнатись більше
  6. 346300
    100мл
    3 398,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Cacharel
    Прем'єра аромату: 1998
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: альдегідні, квіткові
    Початкова нота: біла півонія, білий мускус, персик, слива, фрезія
    Нота серця: іланг-іланг, жасмин, зелень, конвалія, лілія
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, кава, кедр, коріандр, ладан, сандал

    Дізнатись більше
  7. 346177
    50мл
    1 900,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Donna Karan New York
    Прем'єра аромату: 2010
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: квіти апельсину, слива, червоне яблуко
    Нота серця: біла лілія, ладан, орхідея, троянда
    Кінцева нота: мускат, сандалове дерево, тикове дерево

    Дізнатись більше
  8. 495122-1
    Немає у наявності

    Бренд: Jimmy Choo
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: східні
    Початкова нота: грейпфрут, лічі, слива
    Нота серця: ванільна орхідея, геліотроп, жасмин, квіти апельсину
    Кінцева нота: бензоін, боби тонка, ваніль, кава, сандал, фундук

    Дізнатись більше
  9. 509653-1
    Немає у наявності

    Бренд: Paco Rabanne
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: абрикос, морська сіль, слива
    Нота серця: квітка імбиру, квіткова нота
    Кінцева нота: амбра, боби тонка, ваніль, пісок

    Дізнатись більше
  10. 346546
    50мл
    3 460,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Прем'єра аромату: 2009
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, пряні, фруктові
    Початкова нота: амбра, апельсин, гвоздика, коріандр, кориця, лавр, мандарин, мускус, перець, персик, слива
    Нота серця: іланг-іланг, ірис, гвоздика, жасмин, конвалія, троянда
    Кінцева нота: ладан, сандалове дерево

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

10 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.