Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

9 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 526138-1
    2 576,00 грн. 3 077,00 грн.

    Бренд: Chloe
    Прем'єра аромату: 2020
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: танжерин, чорна смородина
    Нота серця: троянда
    Кінцева нота: біла амбра, кедр

    Дізнатись більше
  2. 516704
    100мл
    740,00 грн. 881,00 грн.

    Бренд: Elizabeth Arden
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: США
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: бергамот, зелений чай, лимон, мигдаль, петітгрейн, танжерин
    Нота серця: абрикос, квіти вишні, півонія, слива, чай
    Кінцева нота: береза, геліотроп, дубовий мох, лілія, мускус

    Дізнатись більше
  3. 441696-1
    3 628,00 грн. 4 289,00 грн.

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, груша, танжерин
    Нота серця: ванільна орхідея, груша, дамаська троянда, маракуя, полуниця
    Кінцева нота: кава, кумарин, ладан, локриця, папірус, пачулі, праліне, солодка карамель

    Дізнатись більше
  4. 465667-1
    4 123,00 грн. 4 909,00 грн.

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: фруктові, шипрові
    Початкова нота: апельсин, бергамот, груша, малина, полуниця, сalone, танжерин
    Нота серця: дурман, жасмин самбак, квіти апельсину, китайський жасмін, півонія
    Кінцева нота: амброксан, ваніль, кедр, листок пачулі, мох

    Дізнатись більше
  5. 477926-1
    Немає у наявності

    Бренд: Escada
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Німеччина
    Стать: для жінок
    Тип аромату: фруктові, фужерні
    Початкова нота: груша, сalone, танжерин
    Нота серця: водна нота, гедіон, кавун, морська сіль, полуниця, тіаре, троянда, яблуко
    Кінцева нота: амбра, мускус, праліне

    Дізнатись більше
  6. 470577
    3х50мл
    3 025,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, східні
    Початкова нота: танжерин
    Нота серця: ванільна орхідея, груша, дамаська троянда, маракуя, полуниця
    Кінцева нота: кава, кумарин, ладан, локриця, папірус, пачулі, праліне, солодка карамель

    Дізнатись більше
  7. 468491
    200мл
    1 699,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: деревні, квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, груша, танжерин
    Нота серця: ванільна орхідея, груша, дамаська троянда, маракуя, полуниця
    Кінцева нота: кава, кумарин, ладан, локриця, папірус, пачулі, праліне, солодка карамель
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, очищення
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  8. 468490
    200мл
    1 899,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: деревні, квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, груша, танжерин
    Нота серця: ванільна орхідея, груша, дамаська троянда, маракуя, полуниця
    Кінцева нота: кава, кумарин, ладан, локриця, папірус, пачулі, праліне, солодка карамель
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, живлення, зволоження
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  9. 463637-1
    Немає у наявності

    Бренд: Nina Ricci
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: східні
    Початкова нота: дикі ягоди, квіти апельсину, лайм, танжерин
    Нота серця: безсмертник, груша, жасмин, карамель
    Кінцева нота: білий мускус, локриця, мадагаскарська ваніль, сандал

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

9 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.