Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

8 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 477483
    100мл
    1 979,00 грн. 4 130,00 грн.

    Бренд: Givenchy
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, цитрусові
    Початкова нота: апельсин, бергамот, лимон, петітгрейн
    Нота серця: гіркий мигдаль, гедіон, зелена нота, квіти апельсину, неролі
    Кінцева нота: ветівер, кедр, мускус

    Дізнатись більше
  2. 511056-1
    5 113,00 грн.

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: персик, петітгрейн, цитрус, червоні фрукти, чорна смородина
    Нота серця: іланг-іланг, білі квіти, жасмин, кокос, тубероза
    Кінцева нота: ваніль, мускус, сандал

    Дізнатись більше
  3. 516704
    100мл
    740,00 грн. 881,00 грн.

    Бренд: Elizabeth Arden
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: США
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: бергамот, зелений чай, лимон, мигдаль, петітгрейн, танжерин
    Нота серця: абрикос, квіти вишні, півонія, слива, чай
    Кінцева нота: береза, геліотроп, дубовий мох, лілія, мускус

    Дізнатись більше
  4. 514022-1
    2 319,00 грн. 3 312,00 грн.

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: лаванда, мандарин, петітгрейн, чорна смородина
    Нота серця: жасмин, квіти апельсину, лаванда
    Кінцева нота: амбра, кедр, мадагаскарська ваніль, мускус

    Дізнатись більше
  5. 423180-1
    Немає у наявності

    Бренд: Olfactive Studio
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: бігардія, петітгрейн, слива, тубероза, шафран
    Нота серця: ветівер, ладан, папірус, шкіра
    Кінцева нота: амбра, бензоін, мускус

    Дізнатись більше
  6. 497382
    200мл
    1 550,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Вік: 18+
    Тип аромату: цитрусові
    Початкова нота: бергамот, петітгрейн
    Нота серця: імбир, кардамон
    Кінцева нота: біла амбра, білий мускус, деревна нота
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, очищення
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  7. 497383
    200мл
    1 800,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Вік: 18+
    Тип аромату: цитрусові
    Початкова нота: бергамот, петітгрейн
    Нота серця: імбир, кардамон
    Кінцева нота: білий мускус, деревна нота
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, пом'якшення
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  8. 481442-1
    Немає у наявності

    Бренд: Paco Rabanne
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: акватичні, квіткові, океанічні
    Початкова нота: апельсин, водна нота, грейпфрут, калабрійський бергамот, петітгрейн
    Нота серця: жасмин, квіти апельсину, квітка імбиру, персик, троянда
    Кінцева нота: бензоін, ваніль, кашемірове дерево, сіль, сіра амбра, сандал

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

8 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.