Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

10 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
Продукція за
  1. 64021-1
    3 113,00 грн. 3 420,00 грн.

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 1999
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: іланг-іланг, бергамот, груша, диня, магнолія, мандарин, персик
    Нота серця: жасмин, орхідея, слива, троянда, тубероза, фіалка
    Кінцева нота: ваніль, кедр, мускус, ожина

    Дізнатись більше
  2. 464940-1
    2 409,00 грн. 3 906,00 грн.

    Бренд: Trussardi
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, орієнтальні, східні
    Початкова нота: диня, цитрон, юзу
    Нота серця: жасминовий чай, квіти апельсину, лотос
    Кінцева нота: білий кедр, ваніль, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
  3. 495382
    30мл
    3 550,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Creed
    Прем'єра аромату: 2006
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: абрикос, бергамот, диня, яблуко
    Нота серця: жасмин, троянда
    Кінцева нота: мускус

    Дізнатись більше
  4. 497409
    20мл
    2 090,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: бергамот, груша, диня, персик
    Нота серця: конвалія, троянда, фіалка, фрезія
    Кінцева нота: ваніль, кедр, мускус, сандал

    Дізнатись більше
  5. 478504
    100мл
    2 060,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 1999
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, груша, диня, персик
    Нота серця: конвалія, троянда, фіалка, фрезія
    Кінцева нота: ваніль, кедр, мускус, сандал

    Дізнатись більше
  6. 416545
    50мл
    2 332,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 1996
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: аніс, диня, мигдаль, персик, фіалка, чорна смородина
    Нота серця: бузок, гібіскус, конвалія, мімоза, півонія, троянда
    Кінцева нота: білий кедр, бензоін, ваніль, дерево мигдалю, сандал

    Дізнатись більше
  7. 540195
    50мл+75мл
    3 296,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 1999
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: іланг-іланг, бергамот, груша, диня, магнолія, мандарин, персик
    Нота серця: жасмин, орхідея, слива, троянда, тубероза, фіалка
    Кінцева нота: ваніль, кедр, мускус, ожина

    Дізнатись більше
  8. 530213
    100мл+10мл
    4 581,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 1999
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: іланг-іланг, бергамот, груша, диня, магнолія, мандарин, персик
    Нота серця: жасмин, орхідея, слива, троянда, тубероза, фіалка
    Кінцева нота: ваніль, кедр, мускус, ожина

    Дізнатись більше
  9. 534004
    125мл
    3 600,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 2021
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: водна нота, диня, польові квіти, фіалка
    Нота серця: жасмин, квіти апельсину, сонячна нота
    Кінцева нота: ірис, білий мускус, фіалка

    Дізнатись більше
  10. 424053-1
    Немає у наявності

    Бренд: Salvatore Ferragamo
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: диня, мандарин
    Нота серця: білий персик, жасмин, лотос
    Кінцева нота: білий мускус, кедр

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

10 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.