Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

6 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 423253-1
    5 445,00 грн. 5 790,00 грн.

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: калабрійський бергамот
    Нота серця: конвалія, фрезія
    Кінцева нота: білий мускус

    Дізнатись більше
  2. 495739-1
    3 599,00 грн.

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, східні
    Початкова нота: калабрійський бергамот, лимон, сицилійський апельсин
    Нота серця: жасмин, троянда, фруктова нота
    Кінцева нота: білий мускус, боби тонка, лабданум, мадагаскарська ваніль, пачулі

    Дізнатись більше
  3. 534003
    125мл
    3 564,00 грн. 3 600,00 грн.

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 2021
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: водна нота, калабрійський бергамот, квіти апельсину
    Нота серця: жасмин самбак, магнолія, сонячна нота, троянда
    Кінцева нота: мед

    Дізнатись більше
  4. 465949-1
    Немає у наявності

    Бренд: Givenchy
    Прем'єра аромату: 2017
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: груша, калабрійський бергамот
    Нота серця: білий ірис, кунжут, півонія
    Кінцева нота: білий кедр, мускус, пачулі

    Дізнатись більше
  5. 468678-1
    Немає у наявності

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 2017
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, шипрові
    Початкова нота: калабрійський бергамот, мандарин, рожевий перець, солодкий апельсин, червоний мандарин
    Нота серця: граська троянда, дамаська троянда, жасмин
    Кінцева нота: палісандр, пачулі

    Дізнатись більше
  6. 481442-1
    Немає у наявності

    Бренд: Paco Rabanne
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: акватичні, квіткові, океанічні
    Початкова нота: апельсин, водна нота, грейпфрут, калабрійський бергамот, петітгрейн
    Нота серця: жасмин, квіти апельсину, квітка імбиру, персик, троянда
    Кінцева нота: бензоін, ваніль, кашемірове дерево, сіль, сіра амбра, сандал

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

6 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.