Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

5 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 438759-1
    3 337,00 грн. 4 068,00 грн.

    Бренд: Versace
    Прем'єра аромату: 2004
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: імбир, кардамон, перець
    Нота серця: гарденія, квіти апельсину, кокос, півонія
    Кінцева нота: амбра, мускус, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  2. 531147
    3х50мл
    2 881,00 грн. 3 429,00 грн.

    Бренд: Versace
    Прем'єра аромату: 2004
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: імбир, кардамон, перець
    Нота серця: гарденія, квіти апельсину, кокос, півонія
    Кінцева нота: амбра, мускус, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  3. 495645
    100мл
    4 600,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Etro
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: бергамот, корінь дягелю, масло елемі, перець
    Нота серця: іланг-іланг, ірис, жасмин
    Кінцева нота: ветівер, мускус, сандал, фіалка

    Дізнатись більше
  4. 346546
    50мл
    3 460,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Прем'єра аромату: 2009
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, пряні, фруктові
    Початкова нота: амбра, апельсин, гвоздика, коріандр, кориця, лавр, мандарин, мускус, перець, персик, слива
    Нота серця: іланг-іланг, ірис, гвоздика, жасмин, конвалія, троянда
    Кінцева нота: ладан, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  5. 96873-1
    Немає у наявності

    Бренд: Lacoste
    Прем'єра аромату: 2003
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: перець, фрезія, яблуко
    Нота серця: гібіскус, геліотроп, жасмин, троянда, фіалка
    Кінцева нота: замша, кедр, лабданум, ладан, сандал

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

5 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.