Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

7 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 323995-1
    2 599,00 грн. 3 700,00 грн.

    Бренд: Etro
    Прем'єра аромату: 1999
    Країна ТМ: Італія
    Стать: унісекс
    Тип аромату: деревні, східні
    Початкова нота: півонія, палісандр
    Нота серця: герань, жасмин, кедр, паприка, сандалове дерево, троянда
    Кінцева нота: ваніль, мускус

    Дізнатись більше
  2. 463175-1
    3 466,00 грн.

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: апельсин, бергамот, грейпфрут
    Нота серця: герань, жасмин, нарцис, персик, троянда
    Кінцева нота: білий мускус, бензоін, боби тонка, ваніль, гвоздика, олібанум, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
  3. 495514-1
    2 100,00 грн. 3 630,00 грн.

    Бренд: Gucci
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, мандарин, рожевий перець
    Нота серця: бузок, герань, троянда, фіалка
    Кінцева нота: амбра, пачулі

    Дізнатись більше
  4. 533776-1
    2 555,00 грн. 3 513,00 грн.

    Бренд: Gucci
    Прем'єра аромату: 2021
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: мандарин, рожевий перець
    Нота серця: бузок, герань, малина, персик
    Кінцева нота: амбра, пачулі

    Дізнатись більше
  5. 530006
    50мл+50мл
    4 446,00 грн. 5 602,00 грн.

    Бренд: Gucci
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, мандарин, рожевий перець
    Нота серця: бузок, герань, троянда, фіалка
    Кінцева нота: амбра, пачулі

    Дізнатись більше
  6. 312021
    30мл
    2 362,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Gucci
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, мандарин, рожевий перець
    Нота серця: бузок, герань, жасмин, персик, чорна смородина
    Кінцева нота: амбра, білий мускус, ваніль, пачулі

    Дізнатись більше
  7. 495617
    100мл
    3 850,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Juliette Has A Gun
    Прем'єра аромату: 2009
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: східні
    Початкова нота: бергамот, дамаська троянда, папірус, шафран
    Нота серця: герань, дамаська троянда
    Кінцева нота: амбра, мускус, пачулі, сандалове дерево

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

7 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.