Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

7 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 64021-1
    3 113,00 грн. 3 420,00 грн.

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 1999
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: іланг-іланг, бергамот, груша, диня, магнолія, мандарин, персик
    Нота серця: жасмин, орхідея, слива, троянда, тубероза, фіалка
    Кінцева нота: ваніль, кедр, мускус, ожина

    Дізнатись більше
  2. 346177
    50мл
    1 900,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Donna Karan New York
    Прем'єра аромату: 2010
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: квіти апельсину, слива, червоне яблуко
    Нота серця: біла лілія, ладан, орхідея, троянда
    Кінцева нота: мускат, сандалове дерево, тикове дерево

    Дізнатись більше
  3. 396881-1
    Немає у наявності

    Бренд: Jimmy Choo
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, східні
    Початкова нота: імбир, груша, зелена нота
    Нота серця: дамаська троянда, орхідея
    Кінцева нота: вірджинійський кедр, деревна нота

    Дізнатись більше
  4. 540195
    50мл+75мл
    3 296,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 1999
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: іланг-іланг, бергамот, груша, диня, магнолія, мандарин, персик
    Нота серця: жасмин, орхідея, слива, троянда, тубероза, фіалка
    Кінцева нота: ваніль, кедр, мускус, ожина

    Дізнатись більше
  5. 530213
    100мл+10мл
    4 581,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 1999
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: іланг-іланг, бергамот, груша, диня, магнолія, мандарин, персик
    Нота серця: жасмин, орхідея, слива, троянда, тубероза, фіалка
    Кінцева нота: ваніль, кедр, мускус, ожина

    Дізнатись більше
  6. 67553
    30мл
    1 961,00 грн. 2 397,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Nina Ricci
    Прем'єра аромату: 2001
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: душистий горошок, мандарин
    Нота серця: гарденія, орхідея
    Кінцева нота: ваніль, деревна нота, мускус, сандал

    Дізнатись більше
  7. 527938
    90мл
    4 821,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Прем'єра аромату: 2020
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: східні, фужерні
    Початкова нота: бергамот, мандарин
    Нота серця: жасмин самбак, квіти апельсину, лаванда, орхідея
    Кінцева нота: боби тонка, ветівер, мадагаскарська ваніль, сіра амбра

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

7 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.