Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

5 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 511056-1
    5 113,00 грн.

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: персик, петітгрейн, цитрус, червоні фрукти, чорна смородина
    Нота серця: іланг-іланг, білі квіти, жасмин, кокос, тубероза
    Кінцева нота: ваніль, мускус, сандал

    Дізнатись більше
  2. 514917
    15мл+75мл+75мл
    3 630,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Givenchy
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, шипрові
    Початкова нота: слива мірабель
    Нота серця: білі квіти, жасмин самбак
    Кінцева нота: ветівер, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
  3. 469679
    50мл
    4 009,00 грн. 5 080,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Gucci
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: бергамот, ожина
    Нота серця: білі квіти, квіти апельсину, квітка мигдалю, мускус
    Кінцева нота: деревна нота, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
  4. 468502-1
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2017
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: апельсин, бергамот, мандарин
    Нота серця: ірис, білі квіти, жасмин самбак
    Кінцева нота: амброксан, ваніль, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
  5. 468487-1
    Немає у наявності

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Прем'єра аромату: 2017
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, солодкі, фруктові
    Початкова нота: біла фрезія, бергамот, груша, лимон
    Нота серця: білі квіти, гарденія, квіти апельсину, сонячна нота
    Кінцева нота: білий мускус, бурштин, кава

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

5 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.