Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

7 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 345296-1
    6 157,00 грн.

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 2006
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, орієнтальні, східні
    Початкова нота: бергамот, мандарин, рожевий перець
    Нота серця: ірис, ветівер, жасмин, сухофрукти, троянда
    Кінцева нота: амбра, ваніль, лабданум, мускус, пачулі

    Дізнатись більше
  2. 481425-1
    3 513,00 грн. 4 171,00 грн.

    Бренд: Gucci
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: фруктові, шипрові
    Початкова нота: бергамот, ожина, рожевий перець
    Нота серця: болгарська троянда, ветівер, деревна нота, кипарис
    Кінцева нота: амбра, пачулі

    Дізнатись більше
  3. 364325-1
    Немає у наявності

    Бренд: Juliette Has A Gun
    Прем'єра аромату: 2011
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, шипрові
    Початкова нота: бергамот, турецька троянда
    Нота серця: ірис, ветівер, квіти апельсину, пачулі, тубероза
    Кінцева нота: бензоін, боби тонка, ваніль, кастореум, мускус

    Дізнатись більше
  4. 423180-1
    Немає у наявності

    Бренд: Olfactive Studio
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: бігардія, петітгрейн, слива, тубероза, шафран
    Нота серця: ветівер, ладан, папірус, шкіра
    Кінцева нота: амбра, бензоін, мускус

    Дізнатись більше
  5. 323988-1
    Немає у наявності

    Бренд: Etro
    Прем'єра аромату: 1989
    Країна ТМ: Італія
    Стать: унісекс
    Тип аромату: деревні
    Початкова нота: артемізія, шавлія
    Нота серця: ветівер, кедр, кипарис
    Кінцева нота: тютюн

    Дізнатись більше
  6. 495372-1
    Немає у наявності

    Бренд: Creed
    Прем'єра аромату: 1985
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: фужерні
    Початкова нота: ірис, вербена
    Нота серця: базилік, ветівер, фіалка
    Кінцева нота: амбра, білий кедр, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  7. 448234
    50мл
    953,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, кедр, лимон, мандарин, цитрус
    Нота серця: ірис, ветівер, жасмин, пачулі, троянда
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, ладан, мускус, опопанакс, сандал, цивет
    Вид: кульковий
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, захист від поту

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

7 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.