Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

6 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 275073-1
    2 449,00 грн. 2 939,00 грн.

    Бренд: Versace
    Прем'єра аромату: 2009
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: інжир, бергамот, груша, зелений мандарин, цитрус
    Нота серця: жасмин, кардамон, лілія, нарцис
    Кінцева нота: вірджинійський кедр, мускус, оливкове дерево, сандал

    Дізнатись більше
  2. 439739-1
    Немає у наявності

    Бренд: Olfactive Studio
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: зелені, фужерні
    Початкова нота: інжир, бамбук, бергамот, лимон
    Нота серця: гальбанум, кардамон, листя фіалки
    Кінцева нота: бальзам з ялиці, боби тонка, ваніль, лабданум, мірра, мускус, пачулі

    Дізнатись більше
  3. 497382
    200мл
    1 550,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Вік: 18+
    Тип аромату: цитрусові
    Початкова нота: бергамот, петітгрейн
    Нота серця: імбир, кардамон
    Кінцева нота: біла амбра, білий мускус, деревна нота
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, очищення
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  4. 497383
    200мл
    1 800,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Вік: 18+
    Тип аромату: цитрусові
    Початкова нота: бергамот, петітгрейн
    Нота серця: імбир, кардамон
    Кінцева нота: білий мускус, деревна нота
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, пом'якшення
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  5. 527623
    30мл+50мл
    2 122,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Versace
    Прем'єра аромату: 2009
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: інжир, бергамот, груша, зелений мандарин, цитрус
    Нота серця: жасмин, кардамон, лілія, нарцис
    Кінцева нота: вірджинійський кедр, мускус, оливкове дерево, сандал

    Дізнатись більше
  6. 527622
    3х50мл
    3 250,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Versace
    Прем'єра аромату: 2009
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: інжир, бергамот, груша, зелений мандарин, цитрус
    Нота серця: жасмин, кардамон, лілія, нарцис
    Кінцева нота: вірджинійський кедр, мускус, оливкове дерево, сандал

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

6 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.