Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

3 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 495641-1
    2 500,00 грн. 3 900,00 грн.

    Бренд: Etro
    Прем'єра аромату: 2008
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, цитрусові
    Початкова нота: кардамон, коріандр, мандарин
    Нота серця: жасмин, кипарис, мускатний горіх
    Кінцева нота: амбра, дуб, мускус

    Дізнатись більше
  2. 481425-1
    3 513,00 грн. 4 171,00 грн.

    Бренд: Gucci
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: фруктові, шипрові
    Початкова нота: бергамот, ожина, рожевий перець
    Нота серця: болгарська троянда, ветівер, деревна нота, кипарис
    Кінцева нота: амбра, пачулі

    Дізнатись більше
  3. 323988-1
    Немає у наявності

    Бренд: Etro
    Прем'єра аромату: 1989
    Країна ТМ: Італія
    Стать: унісекс
    Тип аромату: деревні
    Початкова нота: артемізія, шавлія
    Нота серця: ветівер, кедр, кипарис
    Кінцева нота: тютюн

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

3 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.