Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

4 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 477483
    100мл
    1 979,00 грн. 4 130,00 грн.

    Бренд: Givenchy
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, цитрусові
    Початкова нота: апельсин, бергамот, лимон, петітгрейн
    Нота серця: гіркий мигдаль, гедіон, зелена нота, квіти апельсину, неролі
    Кінцева нота: ветівер, кедр, мускус

    Дізнатись більше
  2. 476996-1
    1 796,00 грн. 1 910,00 грн.

    Бренд: Kenzo
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: лимон, листя малини, мандарин
    Нота серця: гедіон, жасмин, зелена нота, магнолія, троянда, яблуко
    Кінцева нота: ваніль, ветівер, кашемірове дерево, пачулі, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  3. 476991
    75мл
    2 600,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: альдегіди, бергамот, грейпфрут, лимон, мандарин
    Нота серця: іланг-іланг, водна нота, зелена нота, маракуя
    Кінцева нота: білий мускус

    Дізнатись більше
  4. 417275
    75мл
    2 600,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: фужерні, цитрусові
    Початкова нота: лайм
    Нота серця: інжир, зелена нота, тропічні фрукти, цукрова тростина
    Кінцева нота: боби тонка

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

4 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.