Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

10 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 466291-1
    9 857,00 грн. 11 600,00 грн.

    Бренд: Creed
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: фруктові, шипрові
    Початкова нота: бергамот, зелене яблуко, лимон, пачулі, рожевий перець, фіалка
    Нота серця: мускус, стіракс, троянда
    Кінцева нота: іланг-іланг, амбра, бузок, персик, чорна смородина

    Дізнатись більше
  2. 532788-1
    2 822,00 грн. 4 804,00 грн.

    Бренд: Gucci
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: фужерні
    Початкова нота: римська ромашка
    Нота серця: індійський жасмин, мускус
    Кінцева нота: ваніль, кедр, сандал

    Дізнатись більше
  3. 324042-1
    Немає у наявності

    Бренд: Juliette Has A Gun
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: марокканська троянда
    Нота серця: мускус
    Кінцева нота: лісові ягоди, суниця

    Дізнатись більше
  4. 441420-1
    Немає у наявності

    Бренд: Bvlgari
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, квіти апельсину, малина
    Нота серця: іланг-іланг, жасмин, мускус
    Кінцева нота: амбра, папірус, пачулі

    Дізнатись більше
  5. 527881
    50мл+75мл
    3 500,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Givenchy
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, мускусні
    Початкова нота: мак
    Нота серця: мускус, тубероза, флердоранж
    Кінцева нота: ветівер, пачулі

    Дізнатись більше
  6. 511313-1
    Немає у наявності

    Бренд: Givenchy
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: мак
    Нота серця: мускус, тубероза, флердоранж
    Кінцева нота: ветівер, пачулі

    Дізнатись більше
  7. 469679
    50мл
    4 009,00 грн. 5 080,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Gucci
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: бергамот, ожина
    Нота серця: білі квіти, квіти апельсину, квітка мигдалю, мускус
    Кінцева нота: деревна нота, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
  8. 495626
    75мл
    7 920,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Juliette Has A Gun
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: жасмин самбак, тубероза
    Нота серця: амброксан, мускус, тубероза
    Кінцева нота: амбра, білий кедр, мускус, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  9. 397861-1
    Немає у наявності

    Бренд: Olfactive Studio
    Прем'єра аромату: 2011
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: деревні, східні
    Початкова нота: бергамот
    Нота серця: бензоїн, ладан, мускус
    Кінцева нота: ветівер, дубовий мох, кедр

    Дізнатись більше
  10. 411598
    50мл
    2 747,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Trussardi
    Прем'єра аромату: 2013
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, орієнтальні, східні
    Початкова нота: біла фіалка, геліотроп
    Нота серця: бузок, кала, мускус
    Кінцева нота: амбра, ваніль

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

10 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.