Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

9 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 387899-1
    9 644,00 грн. 11 350,00 грн.

    Бренд: Creed
    Прем'єра аромату: 1995
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: фужерні
    Початкова нота: бергамот, квіти апельсину, мандарин, неролі
    Нота серця: зелений чай, чорна смородина
    Кінцева нота: мускус, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  2. 63925-1
    1 069,00 грн. 1 320,00 грн.

    Бренд: Elizabeth Arden
    Прем'єра аромату: 1999
    Країна ТМ: США
    Стать: для жінок
    Тип аромату: фужерні, цитрусові
    Початкова нота: бергамот, кмин, лимон, ревінь, цедра апельсина
    Нота серця: гвоздика, жасмин, зелений чай, перцева м`ята, селера, фенхель
    Кінцева нота: бурштин, дубовий мох, мускус

    Дізнатись більше
  3. 73440-1
    1 792,00 грн. 2 115,00 грн.

    Бренд: Lanvin
    Прем'єра аромату: 2002
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бузок, листя лимону
    Нота серця: гліцинія, зелений чай, квіти персика, османтус, півонія, петітгрейн
    Кінцева нота: амбра, білий кедр, мускус

    Дізнатись більше
  4. 149702-1
    2 772,00 грн. 3 311,00 грн.

    Бренд: Moschino
    Прем'єра аромату: 2007
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: гіркий апельсин, порічки червоні, рожевий перець
    Нота серця: жасмин, зелений чай, півонія, фіалка
    Кінцева нота: амбра, білий кедр, дубовий мох, мускус

    Дізнатись більше
  5. 495369
    100мл
    6 375,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Creed
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: фужерні, цитрусові
    Початкова нота: бергамот, лимон, мандарин, неролі
    Нота серця: геліотроп, зелений чай, троянда, фіалка, чорна смородина
    Кінцева нота: амбра, мускус, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  6. 366754
    75мл
    2 600,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 1999
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: зелені, фужерні
    Початкова нота: конюшина, лимон
    Нота серця: зелений чай, м'ята
    Кінцева нота: конвалія, цикламен

    Дізнатись більше
  7. 514387
    100мл+100мл
    1 238,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Elizabeth Arden
    Прем'єра аромату: 1999
    Країна ТМ: США
    Стать: для жінок
    Тип аромату: фужерні, цитрусові
    Початкова нота: бергамот, кмин, лимон, ревінь, цедра апельсина
    Нота серця: гвоздика, жасмин, зелений чай, перцева м`ята, селера, фенхель
    Кінцева нота: бурштин, дубовий мох, мускус

    Дізнатись більше
  8. 527621
    100мл+7.5мл+100мл
    2 543,00 грн. 3 149,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lanvin
    Прем'єра аромату: 2002
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бузок, листя лимону
    Нота серця: гліцинія, зелений чай, квіти персика, османтус, півонія, петітгрейн
    Кінцева нота: амбра, білий кедр, мускус

    Дізнатись більше
  9. 527620
    100мл+7.5мл+100мл
    3 526,00 грн. 4 371,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lanvin
    Прем'єра аромату: 2002
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бузок, листя лимону
    Нота серця: гліцинія, зелений чай, квіти персика, османтус, півонія, петітгрейн
    Кінцева нота: амбра, білий кедр, мускус

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

9 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.