Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

10 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 448639-1
    8 412,00 грн. 9 900,00 грн.

    Бренд: Creed
    Прем'єра аромату: 2013
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, фужерні
    Початкова нота: гальбанум, рожевий перець, чорна смородина
    Нота серця: гарденія, жасмин, конвалія, лаванда, півонія, троянда
    Кінцева нота: кедр, мускус, пачулі

    Дізнатись більше
  2. 495732-1
    3 922,00 грн. 4 170,00 грн.

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, шипрові
    Початкова нота: мандарин, червоний апельсин
    Нота серця: граська троянда, конвалія, травнева троянда
    Кінцева нота: пачулі

    Дізнатись більше
  3. 439784-1
    3 466,00 грн.

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 1986
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: альдегідні, квіткові
    Початкова нота: іланг-іланг, альдегідні акорди, бергамот, неролі, персик
    Нота серця: ірис, жасмин, конвалія, троянда
    Кінцева нота: ваніль, ветівер, дубовий мох, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
  4. 527012-1
    2 265,00 грн. 3 648,00 грн.

    Бренд: Giorgio Armani
    Прем'єра аромату: 2020
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, вишня, груша, мандарин
    Нота серця: жасмин самбак, конвалія, півонія
    Кінцева нота: білий мускус, ветівер, деревна нота, пачулі

    Дізнатись більше
  5. 196040
    50мл
    2 254,00 грн. 2 891,00 грн.

    Бренд: Lanvin
    Прем'єра аромату: 2006
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: апельсин, бергамот, грейпфрут, груша, зелена нота, лимон
    Нота серця: жасмин, жимолость, конвалія, магнолія, троянда
    Кінцева нота: амбра, мускус, пачулі

    Дізнатись більше
  6. 495241-1
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 2009
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, пудрові
    Початкова нота: лічі, малина, троянда, фрезія
    Нота серця: бузок, жасмин, конвалія, півонія, троянда
    Кінцева нота: білий мускус, пачулі

    Дізнатись більше
  7. 495733
    20мл
    1 760,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, шипрові
    Початкова нота: мандарин, червоний апельсин
    Нота серця: граська троянда, конвалія, травнева троянда
    Кінцева нота: пачулі

    Дізнатись більше
  8. 345195-1
    Немає у наявності

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 1921
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: альдегідні, квіткові
    Початкова нота: іланг-іланг, альдегідні акорди, амальфітанський лимон, бергамот, неролі
    Нота серця: ірис, жасмин, конвалія, корінь ірису, троянда
    Кінцева нота: амбра, ваніль, ветівер, дубовий мох, мускус, пачулі, сандал, цивет

    Дізнатись більше
  9. 423761-1
    Немає у наявності

    Бренд: Givenchy
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: фруктові
    Початкова нота: слива мірабель
    Нота серця: жасмин самбак, конвалія, персик, троянда
    Кінцева нота: ветівер, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
  10. 465675-1
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2017
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, лічі, малина, цитрус, чорна смородина
    Нота серця: дамаська троянда, конвалія, півонія
    Кінцева нота: білий мускус, ожина, пачулі, таїтянськая ваніль

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

10 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.