Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

9 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 387751-1
    4 503,00 грн. 5 323,00 грн.

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: гурманські, квіткові, фруктові
    Початкова нота: груша, чорна смородина
    Нота серця: жасмин самбак, пачулі, флердоранж, флорентійський ірис
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, праліне

    Дізнатись більше
  2. 85395-1
    Немає у наявності

    Бренд: Cacharel
    Прем'єра аромату: 2003
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: грейпфрут, чорна смородина
    Нота серця: абрикос, жасмин, лілія
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, мускус

    Дізнатись більше
  3. 423958
    40мл
    3 935,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, солодкі, фруктові
    Початкова нота: груша, чорна смородина
    Нота серця: дамаська троянда, жасмин самбак, пачулі, флердоранж
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, лабданум, праліне

    Дізнатись більше
  4. 465674
    200м
    1 699,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: квіткові, мускусні, східні
    Початкова нота: груша, чорна смородина
    Нота серця: жасмин самбак, османтус, фіалка, флорентійський ірис, фрезія
    Кінцева нота: боби тонка, мускус, праліне
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, очищення
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  5. 465673
    200мл
    1 899,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: квіткові, мускусні, східні
    Початкова нота: груша, чорна смородина
    Нота серця: жасмин самбак, османтус, фіалка, флорентійський ірис, фрезія
    Кінцева нота: боби тонка, мускус, праліне
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, живлення, зволоження
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  6. 416181-1
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, мускусні, східні
    Початкова нота: груша, чорна смородина
    Нота серця: жасмин самбак, османтус, фіалка, флорентійський ірис, фрезія
    Кінцева нота: боби тонка, мускус, праліне

    Дізнатись більше
  7. 466177
    200мл
    1 858,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, зелена нота, чорна смородина
    Нота серця: жасмин самбак, конвалія
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, кедр, сандал
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, зволоження
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  8. 396333-1
    Немає у наявності

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, зелена нота, чорна смородина
    Нота серця: жасмин самбак, конвалія
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, кедр, сандал

    Дізнатись більше
  9. 532398
    3х50мл
    3 196,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: гурманські, квіткові, фруктові
    Початкова нота: груша, чорна смородина
    Нота серця: жасмин самбак, пачулі, флердоранж, флорентійський ірис
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, праліне

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

9 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.