Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

5 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 377485
    200мл
    1 550,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, вишня, мигдаль, червоні ягоди
    Нота серця: чорна троянда
    Кінцева нота: боби тонка, мигдаль, чорний чай
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, очищення
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  2. 437394
    150мл
    3 900,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Chanel
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: апельсин, бергамот, квіти апельсину, мандарин
    Нота серця: іланг-іланг, жасмин, мімоза, троянда
    Кінцева нота: білий мускус, боби тонка, ваніль, ветівер, опопанакс, пачулі
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, пом'якшення
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  3. 465674
    200м
    1 699,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: квіткові, мускусні, східні
    Початкова нота: груша, чорна смородина
    Нота серця: жасмин самбак, османтус, фіалка, флорентійський ірис, фрезія
    Кінцева нота: боби тонка, мускус, праліне
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, очищення
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  4. 465673
    200мл
    1 899,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: квіткові, мускусні, східні
    Початкова нота: груша, чорна смородина
    Нота серця: жасмин самбак, османтус, фіалка, флорентійський ірис, фрезія
    Кінцева нота: боби тонка, мускус, праліне
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, живлення, зволоження
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  5. 466177
    200мл
    1 858,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, зелена нота, чорна смородина
    Нота серця: жасмин самбак, конвалія
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, кедр, сандал
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, зволоження
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

5 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.