Класифікація парфумів за стійкістю

Класифікація парфумів за стійкістю

Стійкість парфумів - головний фактор, на який усі орієнтуються обираючи парфумерію. Одна річ, якщо парфуми тримаються лише пару годин, і зовсім інша, коли відчуваються довго, розкриваються поступово і залишають після себе глибокий, хвилюючий уяву шлейф.

Як розподіляються парфуми за стійкістю та від чого вона залежить?

Стійкість парфумів за євростандартом має жорстку класифікацію, на яку парфумерні будинки орієнтуються, випускаючи свою продукцію. Що надає ароматам стійкість? Вона залежить передусім від концентрації ефірних олій та їх співвідношення до спирту, на основі якого виготовляється найбільше ароматної продукції.

Всього існує 5 видів і кожен тримається на шкірі певний час. Знайти маркування легко на упаковці, щоб розуміти,  що чекати від продукту.

Основні види парфумерії:

  1. Парфуми(parfum, perfume, extrait) — дорогий та надстійкий вид парфумерії. Концентрація ефірних олій в яких може складати понад 20% композиції аромату розчинених у спирті. Вони мають стійкість понад 5 годин та розкриваються поступово декількома нотам, лишаючи на тілі жінки приємний «післясмак» — тонкий ледве чутний аромат.
  2. Парфумерна вода (EDP)– тримається  4-5 годин, також лишає шлейф, хоча концентрація ефірних олій дещо нижча — приблизно 10%.
  3. Туалетна вода (EDT) – швидше втрачає аромат, але більше прийнятна для щоденного використання. Концентрація олій близько 4%, що забезпечує ненав`язливий та легкий аромат.
  4. Дезодорант (DEO)– засіб особистої гігієни, що лишає на тілі слабкий, але приємний аромат. Концентрація ефірів у ньому лише 2%, що забезпечує стійкість близько 2 годин.
  5. Одеколон (EDC)– ефірні олії складають лише 1% ,стійкість не більше 1 години.

Обираючи парфумерію майте на увазі, що найстійкішими є східні  аромати з квітковими нотами. Деревні, удові та шкіряні аромати мають дещо меншу стійкість.

Класифікація парфумерії за якістю

Купуючи парфумерну продукцію варто розуміти: чим вища репутація бренду, тим дорожче продукт який він випускає. Особливо це відноситься до категорії селективної парфумерії, яку випускають лімітованими партіями. Категорія мас-маркет завжди буде коштувати трохи дешевше, адже виробники цілеспрямовано здешевлюють інгредієнти, зменшуючи собівартість продукту.Але недорога парфумерія не означає — не стійка. Стійкі бюджетні парфуми не міф, а реальність. Правда, з більшою часткою ймовірності, в такий парфумерії були використані не надто дорогі ефіри, а вірніше їх синтетичні замінники.

Як наносити парфум, щоб створити шлейф?

Потрібно використовувати парфуми на чисте тіло. Для яскравого аромату досить пару крапель на шкіру всередині зап'ястя і за вухами. Можна нанести краплю на волосся: при зіткненні з повітрям навколо утворюється запашна хмаринка, яке буде слідувати за своєю власницею.