Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

5 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 121533-1
    2 437,00 грн. 2 919,00 грн.

    Бренд: Nina Ricci
    Прем'єра аромату: 2006
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: амальфітанський лимон, лайм
    Нота серця: дурман, півонія, праліне, яблуко гренні сміт
    Кінцева нота: вірджинійський кедр, мускус, яблуня

    Дізнатись більше
  2. 532826-1
    Немає у наявності

    Бренд: Nina Ricci
    Прем'єра аромату: 2020
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, груша, лимон
    Нота серця: жасмин, квіти апельсину, неролі
    Кінцева нота: білий кедр, мускус

    Дізнатись більше
  3. 463637-1
    Немає у наявності

    Бренд: Nina Ricci
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: східні
    Початкова нота: дикі ягоди, квіти апельсину, лайм, танжерин
    Нота серця: безсмертник, груша, жасмин, карамель
    Кінцева нота: білий мускус, локриця, мадагаскарська ваніль, сандал

    Дізнатись більше
  4. 87789-1
    Немає у наявності

    Бренд: Nina Ricci
    Прем'єра аромату: 2004
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: банан, бергамот, груша, зірчастий аніс, півонія, персик, троянда
    Нота серця: абрикос, аніс, жасмин, фіалка
    Кінцева нота: деревна нота, мускус

    Дізнатись більше
  5. 67553
    30мл
    1 961,00 грн. 2 397,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Nina Ricci
    Прем'єра аромату: 2001
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: душистий горошок, мандарин
    Нота серця: гарденія, орхідея
    Кінцева нота: ваніль, деревна нота, мускус, сандал

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

5 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.