Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

9 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 467361-1
    4 154,00 грн. 4 920,00 грн.

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: східні
    Початкова нота: гіркий апельсин, лимон
    Нота серця: граська троянда, дамаська троянда, квіти апельсину
    Кінцева нота: бальзам толу, боби тонка, ваніль, геліотроп, кашмеран, мигдаль, сандал

    Дізнатись більше
  2. 366182-1
    3 649,00 грн. 4 170,00 грн.

    Бренд: Dior
    Прем'єра аромату: 1998
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: східні
    Початкова нота: абрикос, кокос, слива
    Нота серця: кмин, палісандр, троянда
    Кінцева нота: ваніль, мигдаль, мускус, сандал

    Дізнатись більше
  3. 396558-1
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, вишня, мигдаль, червоні ягоди
    Нота серця: чорна троянда
    Кінцева нота: боби тонка, мигдаль, чорний чай

    Дізнатись більше
  4. 463325
    30мл+75мл
    2 074,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, вишня, мигдаль, червоні ягоди
    Нота серця: чорна троянда
    Кінцева нота: боби тонка, мигдаль, чорний чай

    Дізнатись більше
  5. 377485
    200мл
    1 550,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, вишня, мигдаль, червоні ягоди
    Нота серця: чорна троянда
    Кінцева нота: боби тонка, мигдаль, чорний чай
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, очищення
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  6. 425782-1
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: зелені, квіткові
    Початкова нота: бергамот, квіти апельсину, лимон, мандарин
    Нота серця: біла фрезія, болгарська троянда, вишня, жасмин самбак, квітка мигдалю, малина, персик, полуниця, турецька троянда
    Кінцева нота: білий мускус, боби тонка, ваніль, мигдаль, пачулі, фісташка

    Дізнатись більше
  7. 465031
    30мл+0,4г
    2 252,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, вишня, мигдаль, червоні ягоди
    Нота серця: чорна троянда
    Кінцева нота: боби тонка, мигдаль, чорний чай

    Дізнатись більше
  8. 410751
    100мл
    1 400,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: бергамот, вишня, мигдаль, червоні ягоди
    Нота серця: чорна троянда
    Кінцева нота: боби тонка, мигдаль, чорний чай

    Дізнатись більше
  9. 509170-1
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: абсолю ванілі, білий мускус, листя фіалки, малина
    Нота серця: дамаська троянда, жасмин, фрезія
    Кінцева нота: білий мускус, ваніль, мигдаль, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

9 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.