Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

3 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
Продукція за
  1. 534003
    125мл
    3 564,00 грн. 3 600,00 грн.

    Бренд: Guerlain
    Прем'єра аромату: 2021
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: водна нота, калабрійський бергамот, квіти апельсину
    Нота серця: жасмин самбак, магнолія, сонячна нота, троянда
    Кінцева нота: мед

    Дізнатись більше
  2. 440614-1
    Немає у наявності

    Бренд: Jimmy Choo
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: імбир, гіркий апельсин
    Нота серця: жасмин самбак, квіти апельсину, троянда
    Кінцева нота: амбра, ваніль, карамель, кашмірське дерево, мед, сандал

    Дізнатись більше
  3. 463644-1
    Немає у наявності

    Бренд: Paco Rabanne
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, орієнтальні, східні
    Початкова нота: деревний акорд, квіти апельсину
    Нота серця: ваніль, геліотроп, малина
    Кінцева нота: какао, мед, пачулі

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

3 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.