Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

9 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 441696-1
    3 628,00 грн. 4 289,00 грн.

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, груша, танжерин
    Нота серця: ванільна орхідея, груша, дамаська троянда, маракуя, полуниця
    Кінцева нота: кава, кумарин, ладан, локриця, папірус, пачулі, праліне, солодка карамель

    Дізнатись більше
  2. 448234
    50мл
    953,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Guerlain
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, кедр, лимон, мандарин, цитрус
    Нота серця: ірис, ветівер, жасмин, пачулі, троянда
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, ладан, мускус, опопанакс, сандал, цивет
    Вид: кульковий
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, захист від поту

    Дізнатись більше
  3. 346300
    100мл
    3 398,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Cacharel
    Прем'єра аромату: 1998
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: альдегідні, квіткові
    Початкова нота: біла півонія, білий мускус, персик, слива, фрезія
    Нота серця: іланг-іланг, жасмин, зелень, конвалія, лілія
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, кава, кедр, коріандр, ладан, сандал

    Дізнатись більше
  4. 470577
    3х50мл
    3 025,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, східні
    Початкова нота: танжерин
    Нота серця: ванільна орхідея, груша, дамаська троянда, маракуя, полуниця
    Кінцева нота: кава, кумарин, ладан, локриця, папірус, пачулі, праліне, солодка карамель

    Дізнатись більше
  5. 468491
    200мл
    1 699,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: деревні, квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, груша, танжерин
    Нота серця: ванільна орхідея, груша, дамаська троянда, маракуя, полуниця
    Кінцева нота: кава, кумарин, ладан, локриця, папірус, пачулі, праліне, солодка карамель
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, очищення
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  6. 468490
    200мл
    1 899,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Вік: 18+
    Тип аромату: деревні, квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, груша, танжерин
    Нота серця: ванільна орхідея, груша, дамаська троянда, маракуя, полуниця
    Кінцева нота: кава, кумарин, ладан, локриця, папірус, пачулі, праліне, солодка карамель
    Тип шкіри: всі типи
    Призначення: ароматизація, живлення, зволоження
    Час застосування: універсальний

    Дізнатись більше
  7. 424472
    50мл
    2 390,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: пряні, східні
    Початкова нота: мандарин, рожевий перець
    Нота серця: жасмин, квіти апельсину
    Кінцева нота: амбра, деревна нота, ладан, мускатний горіх

    Дізнатись більше
  8. 346546
    50мл
    3 460,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Прем'єра аромату: 2009
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, пряні, фруктові
    Початкова нота: амбра, апельсин, гвоздика, коріандр, кориця, лавр, мандарин, мускус, перець, персик, слива
    Нота серця: іланг-іланг, ірис, гвоздика, жасмин, конвалія, троянда
    Кінцева нота: ладан, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  9. 96873-1
    Немає у наявності

    Бренд: Lacoste
    Прем'єра аромату: 2003
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: перець, фрезія, яблуко
    Нота серця: гібіскус, геліотроп, жасмин, троянда, фіалка
    Кінцева нота: замша, кедр, лабданум, ладан, сандал

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

9 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.