Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

13 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 495739-1
    3 599,00 грн.

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, східні
    Початкова нота: калабрійський бергамот, лимон, сицилійський апельсин
    Нота серця: жасмин, троянда, фруктова нота
    Кінцева нота: білий мускус, боби тонка, лабданум, мадагаскарська ваніль, пачулі

    Дізнатись більше
  2. 463174-1
    3 466,00 грн.

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 1984
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: орієнтальні, пряні, східні
    Початкова нота: болгарська троянда, жасмин, коріандр, мандарин, персик
    Нота серця: гвоздика, квіти апельсину, конюшина, мандарин, троянда
    Кінцева нота: амбра, боби тонка, ваніль, лабданум, опопанакс, сандал, цивет

    Дізнатись більше
  3. 345296-1
    6 157,00 грн.

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 2006
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, орієнтальні, східні
    Початкова нота: бергамот, мандарин, рожевий перець
    Нота серця: ірис, ветівер, жасмин, сухофрукти, троянда
    Кінцева нота: амбра, ваніль, лабданум, мускус, пачулі

    Дізнатись більше
  4. 345254-1
    4 419,00 грн.

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 1984
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: орієнтальні, пряні, східні
    Початкова нота: болгарська троянда, жасмин, коріандр, мандарин, персик
    Нота серця: гвоздика, квіти апельсину, конюшина, мімоза, троянда
    Кінцева нота: амбра, боби тонка, ваніль, лабданум, опопанакс, сандал, цивет

    Дізнатись більше
  5. 154687-1
    5 113,00 грн.

    Бренд: Chanel
    Прем'єра аромату: 2005
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, орієнтальні, східні
    Початкова нота: бергамот, мандарин, пачулі, персик, рожевий перець
    Нота серця: ірис, болгарська троянда, жасмин, сухофрукти, турецька троянда
    Кінцева нота: амбра, ваніль, ветівер, лабданум, лаванда, пачулі, прянощі, сандал

    Дізнатись більше
  6. 340839-1
    4 916,00 грн. 6 197,00 грн.

    Бренд: Giorgio Armani
    Прем'єра аромату: 2010
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: лимон, м'ята
    Нота серця: жасмин, півонія, рожевий перець
    Кінцева нота: кедр, лабданум, цукор

    Дізнатись більше
  7. 324004-1
    Немає у наявності

    Бренд: Etro
    Прем'єра аромату: 2009
    Країна ТМ: Італія
    Стать: унісекс
    Тип аромату: деревні, свіжі
    Початкова нота: бергамот, неролі, цитрус
    Нота серця: ірис, базилік, перець
    Кінцева нота: бальзамічна нота, кедр, лабданум

    Дізнатись більше
  8. 496015
    100мл
    4 600,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Etro
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Італія
    Стать: унісекс
    Тип аромату: східні
    Початкова нота: бергамот, лаванда, персик
    Нота серця: боби тонка, гальбанум, перуанський бальзам, троянда
    Кінцева нота: амбра, ваніль, кумарин, лабданум, мускус

    Дізнатись більше
  9. 496014
    100мл
    4 600,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Etro
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Італія
    Стать: унісекс
    Тип аромату: деревні, східні
    Початкова нота: бергамот, мандарин, папірус, цитрус
    Нота серця: білий кедр, турецька троянда, шафран
    Кінцева нота: дерево агар, лабданум, стіракс

    Дізнатись більше
  10. 439739-1
    Немає у наявності

    Бренд: Olfactive Studio
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: унісекс
    Тип аромату: зелені, фужерні
    Початкова нота: інжир, бамбук, бергамот, лимон
    Нота серця: гальбанум, кардамон, листя фіалки
    Кінцева нота: бальзам з ялиці, боби тонка, ваніль, лабданум, мірра, мускус, пачулі

    Дізнатись більше
  11. 495964
    100мл
    4 600,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Etro
    Прем'єра аромату: 2013
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: мімоза, троянда, цитрус
    Нота серця: рожевий перець
    Кінцева нота: амбра, лабданум, мускус

    Дізнатись більше
  12. 423958
    40мл
    3 935,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, солодкі, фруктові
    Початкова нота: груша, чорна смородина
    Нота серця: дамаська троянда, жасмин самбак, пачулі, флердоранж
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, лабданум, праліне

    Дізнатись більше
  13. 96873-1
    Немає у наявності

    Бренд: Lacoste
    Прем'єра аромату: 2003
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: деревні, квіткові, мускусні
    Початкова нота: перець, фрезія, яблуко
    Нота серця: гібіскус, геліотроп, жасмин, троянда, фіалка
    Кінцева нота: замша, кедр, лабданум, ладан, сандал

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

13 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.