Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

8 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 464931-1
    1 768,00 грн. 3 431,00 грн.

    Бренд: Armand Basi
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Іспанія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, шипрові
    Початкова нота: імбир, малина, рожевий грейпфрут, рожевий перець
    Нота серця: індійський жасмин, жасмин самбак, квіти апельсину, троянда
    Кінцева нота: ірис, кашемірове дерево, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
  2. 476996-1
    1 796,00 грн. 1 910,00 грн.

    Бренд: Kenzo
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: лимон, листя малини, мандарин
    Нота серця: гедіон, жасмин, зелена нота, магнолія, троянда, яблуко
    Кінцева нота: ваніль, ветівер, кашемірове дерево, пачулі, сандалове дерево

    Дізнатись більше
  3. 470968-1
    900,00 грн. 1 986,00 грн.

    Бренд: Mercedes-Benz
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові
    Початкова нота: гарденія, груша, лист чорної смородини
    Нота серця: жасмин, квіти апельсину
    Кінцева нота: ваніль, кашемірове дерево, мускус, сандал

    Дізнатись більше
  4. 440621-1
    4 021,00 грн. 4 826,00 грн.

    Бренд: Paco Rabanne
    Прем'єра аромату: 2015
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, орієнтальні, східні
    Початкова нота: водяний жасмин, зелений мандарин, квітка імбиру
    Нота серця: ваніль, сіль
    Кінцева нота: кашемірове дерево, сіра амбра, сандал

    Дізнатись більше
  5. 481442-1
    Немає у наявності

    Бренд: Paco Rabanne
    Прем'єра аромату: 2016
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: акватичні, квіткові, океанічні
    Початкова нота: апельсин, водна нота, грейпфрут, калабрійський бергамот, петітгрейн
    Нота серця: жасмин, квіти апельсину, квітка імбиру, персик, троянда
    Кінцева нота: бензоін, ваніль, кашемірове дерево, сіль, сіра амбра, сандал

    Дізнатись більше
  6. 416535-1
    Немає у наявності

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Прем'єра аромату: 2014
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, бруньки чорної смородини, зелений чай, неролі
    Нота серця: біла фрезія, жасмин, квіти апельсину, червона троянда
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, кашемірове дерево, сандал

    Дізнатись більше
  7. 416531-1
    Немає у наявності

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Прем'єра аромату: 2013
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, мандарин
    Нота серця: геліотроп, жасмин, тубероза
    Кінцева нота: амброксан, ваніль, кашемірове дерево

    Дізнатись більше
  8. 539724
    80мл
    4 591,00 грн. 5 613,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Carolina Herrera
    Прем'єра аромату: 2021
    Країна ТМ: Іспанія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, кава, лимон, мигдаль
    Нота серця: болгарська троянда, жасмин самбак, квіти апельсину, корінь ірису, тубероза
    Кінцева нота: амбра, боби тонка, ваніль, какао, кашемірове дерево, кедр, кориця, мускус, пачулі, праліне, сандал

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

8 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.