Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

11 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 516699-1
    3 796,00 грн. 4 679,00 грн.

    Бренд: Dolce & Gabbana
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: гурманські, східні
    Початкова нота: апельсин, бергамот, фіалка
    Нота серця: ірис, груша, кава, квіти апельсину, троянда
    Кінцева нота: ваніль, карамель, пачулі

    Дізнатись більше
  2. 387751-1
    4 503,00 грн. 5 323,00 грн.

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: гурманські, квіткові, фруктові
    Початкова нота: груша, чорна смородина
    Нота серця: жасмин самбак, пачулі, флердоранж, флорентійський ірис
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, праліне

    Дізнатись більше
  3. 509167-1
    1 998,00 грн. 3 820,00 грн.

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: гурманські, східні
    Початкова нота: абсент, бойзенова ягода
    Нота серця: жасмин, кава, квіти апельсину
    Кінцева нота: сандал

    Дізнатись більше
  4. 554620
    50мл
    3 545,00 грн. 4 528,00 грн.
  5. 540231
    10мл+50мл
    3 610,00 грн. 4 414,00 грн.

    Бренд: Dolce & Gabbana
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: гурманські, східні
    Початкова нота: апельсин, бергамот, фіалка
    Нота серця: іриска, груша, кава, квіти апельсину, троянда
    Кінцева нота: ваніль, карамель, пачулі

    Дізнатись більше
  6. 539201
    50мл
    2 698,00 грн. 4 446,00 грн.

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2021
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: гурманські, східні
    Початкова нота: альдегіди, бергамот, рожевий перець
    Нота серця: білий ірис
    Кінцева нота: амбретта, гурманський акорд, корінь ірису, мускус, пачулі

    Дізнатись більше
  7. 535562 -1
    4 451,00 грн. 5 299,00 грн.

    Бренд: Yves Saint Laurent
    Прем'єра аромату: 2021
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: гурманські, східні
    Початкова нота: вишня, груша, лимон, мандарин
    Нота серця: жасмин, флердоранж
    Кінцева нота: бурбонська ваніль, кава, какао, пачулі

    Дізнатись більше
  8. 496129-1
    Немає у наявності

    Бренд: Dolce & Gabbana
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: гурманські, східні
    Початкова нота: біла фрезія, груша, ожина, червоні ягоди
    Нота серця: кава, фіалка, червона троянда
    Кінцева нота: боби тонка, деревний бурштин, перець, сіра амбра

    Дізнатись більше
  9. 514761
    75мл+10мл+1шт
    3 560,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Kenzo
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: гурманські, східні
    Початкова нота: кипарис
    Нота серця: сіль
    Кінцева нота: боби тонка

    Дізнатись більше
  10. 514760
    50мл+10мл
    3 350,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Kenzo
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: гурманські, східні
    Початкова нота: кипарис
    Нота серця: сіль
    Кінцева нота: боби тонка

    Дізнатись більше
  11. 532398
    3х50мл
    3 196,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Lancome
    Прем'єра аромату: 2012
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: гурманські, квіткові, фруктові
    Початкова нота: груша, чорна смородина
    Нота серця: жасмин самбак, пачулі, флердоранж, флорентійський ірис
    Кінцева нота: боби тонка, ваніль, праліне

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

11 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.