Елітні жіночі парфуми

Сортувати у порядку збільшення

10 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список
  1. 468152-1
    2 817,00 грн. 3 384,00 грн.

    Бренд: Dolce & Gabbana
    Прем'єра аромату: 2017
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: лимон, яблуко гренні сміт
    Нота серця: жасмин, нагідки
    Кінцева нота: деревний бурштин, мускус

    Дізнатись більше
  2. 496504-1
    5 002,00 грн. 5 886,00 грн.

    Бренд: Giorgio Armani
    Прем'єра аромату: 2017
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: лимон, малина, неролі
    Нота серця: троянда
    Кінцева нота: ваніль, деревний бурштин, мускус

    Дізнатись більше
  3. 473844-1
    4 081,00 грн. 4 845,00 грн.

    Бренд: Giorgio Armani
    Прем'єра аромату: 2017
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: грейпфрут, груша, рожевий перець, чорна смородина
    Нота серця: геліотроп, жасмин, лічі, троянда
    Кінцева нота: білий кедр, ваніль, деревний бурштин, пачулі

    Дізнатись більше
  4. 472753-1
    Немає у наявності

    Бренд: Givenchy
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, мускусні, свіжі
    Початкова нота: бергамот, гіркий апельсин
    Нота серця: малина, півонія, троянда, чорна смородина, яблуко
    Кінцева нота: ваніль, деревний бурштин, какао, кашмеран, мускус

    Дізнатись більше
  5. 495035
    30мл+1.2г
    1 910,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Givenchy
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, мускусні, свіжі
    Початкова нота: бергамот, гіркий апельсин
    Нота серця: малина, півонія, троянда, чорна смородина, яблуко
    Кінцева нота: ваніль, деревний бурштин, какао, кашмеран, мускус

    Дізнатись більше
  6. 478821-1
    Немає у наявності

    Бренд: Cacharel
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, східні
    Початкова нота: бергамот, лимон, малина, мандарин
    Нота серця: імбир, амбра, гарденія, жасмин, квіти апельсину, троянда
    Кінцева нота: бензоін, ваніль, деревний бурштин, карамель, кумарин, локриця, сандал

    Дізнатись більше
  7. 476311-1
    Немає у наявності

    Бренд: Chloe
    Прем'єра аромату: 2018
    Країна ТМ: Франція
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, шипрові
    Початкова нота: апельсин, бергамот, лимон, слива мірабель
    Нота серця: біла фрезія, жасмин, персик, троянда
    Кінцева нота: білий мускус, деревний бурштин, дубовий мох, пачулі, сандал

    Дізнатись більше
  8. 496129-1
    Немає у наявності

    Бренд: Dolce & Gabbana
    Прем'єра аромату: 2019
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: гурманські, східні
    Початкова нота: біла фрезія, груша, ожина, червоні ягоди
    Нота серця: кава, фіалка, червона троянда
    Кінцева нота: боби тонка, деревний бурштин, перець, сіра амбра

    Дізнатись більше
  9. 540416
    50мл+7мл+75мл
    3 307,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Giorgio Armani
    Прем'єра аромату: 2017
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: грейпфрут, груша, рожевий перець, чорна смородина
    Нота серця: геліотроп, жасмин, лічі, троянда
    Кінцева нота: білий кедр, ваніль, деревний бурштин, пачулі

    Дізнатись більше
  10. 527004
    50мл+7мл+75мл
    3 307,00 грн.
    Немає у наявності

    Бренд: Giorgio Armani
    Прем'єра аромату: 2017
    Країна ТМ: Італія
    Стать: для жінок
    Тип аромату: квіткові, фруктові
    Початкова нота: грейпфрут, груша, рожевий перець, чорна смородина
    Нота серця: геліотроп, жасмин, лічі, троянда
    Кінцева нота: білий кедр, ваніль, деревний бурштин, пачулі

    Дізнатись більше
Сортувати у порядку збільшення

10 елементи(ів)

на сторінці
Відобразити як Сітка Список

Елітна парфумерія

Вершина індустрії ароматів заслужено належить люксовій парфумерії. Найвідоміші світові бренди ведуть між собою боротьбу за першість бути кращими. Жінки відкривають свої серця новим ароматам, але й не забувають про класику. Для виробництва використовується сировина найвищої якості, тому продукція і зветься — люксовою. 

Для визначення, що ж можна віднести до люксової ніші, є кілька критеріїв:

  • інгредієнти — лише якісні складові натурального походження. Нерідко, для отримання якісної сировини, враховують в якій місцевості, в який час проходив збір. Але, на сьогоднішній день, не виключено використання компонентів синтетичного походження. Використовують їх рідко, а викликано це, перш за все, екологічними міркуваннями;
  • композиція — розробляють формули, а потім тестують готовий продукт, найвідоміші парфумери з великим досвідом. Створення нових поєднань і неповторних рецептур вимагають чималих фінансових вкладень. Останній етап — відстоювання готового продукту, роблять це для того, щоб відфільтрувати осад;
  • флакон та упаковка — продукція класу люкс повинна виглядати презентабельно і цьому моменту приділяють особливу увагу. Флакони незвичайної форми зі скла високої якості інкрустовані камінням, прикраси, виконані з кришталю та страз, срібне і золоте тиснення на упаковці — є оригінальною відміною люксових марок;
  • аромат — завдяки використанню ефірних олій високої концентрації аромат стає стійким, залишаючи після себе шлейф;
  • вартість — висока ціна парфуму абсолютно виправдана, доказ цьому — перелічені вище пункти та плюс витрати на рекламу, як правило, рекламують елітну продукцію відомі спортсмени, моделі, кінозірки. Презентації дуже видовищні та помпезні, своїм розмахом нагадують шоу.

Найпопулярнішими видами парфумерної продукції є:

  • парфуми — найвища концентрація олій саме в парфумах, тому у них самий стійкий аромат;
  • парфумована вода — її називають денними парфумами, можна сказати, що це полегшений варіант парфумів;
  • туалетна вода — аромат її більш спокійний, вона не така стійка, як парфуми або парфумована вода.

Ароматні помічники

Щоб підтримати аромат протягом дня, використовують парфумовані засоби:

Існує думка, що покупець платить за бренд. В даному випадку цю теорію можна оскаржити, так як ціна парфумерії класу люкс виправдана та відповідає високій якості.