Чому парфумерія та косметика класу Люкс в інтернеті коштує дешево?

Чому парфумерія та косметика класу Люкс в інтернеті коштує дешево?

Перш ніж дістатися суті нам треба розкрити кілька важливих тем. Як відрізнити оригінальну продукцію від репліки або підробки? Як магазину отримати дозволи на продаж брендів світового рівня? Що таке авторизація торгової точки? І, найголовніше — чому в багатьох магазинах ціна може бути нижче в 2 або 3 рази? Про це та багато іншого ми розповімо в цій статті.

Для початку давайте визначимо, що ж таке товари класу Люкс — це вид продукції, який випускають провідні бренди, що займають лідируючу позицію на ринку, такі як Christian Dior, Givenchy, Guerlain, Creed, Kenzo, Estee Lauder. Для створення своїх продуктів вони використовують унікальні компоненти, проводять лабораторні дослідження, залучають фахівців високого рівня, а рекламні кампанії вражають креативом і зоряним складом. Тому такі виробники ретельно підбирають собі партнерів, у кожного бренду є свої правила для торгових точок, які зможуть продавати їх продукцію.

Так, ми одна з небагатьох компаній, яка офіційно отримала право на продаж таких товарів. Ми не хочемо переконати купувати тільки в наших магазинах, в даній статті ми хочемо дати інформацію про те, як можна відрізнити магазини, що продають оригінальну продукцію від тих, що торгують підробками.

Почнемо з самого простого, деякі бренди, наприклад Chanel на офіційних сайтах можуть вказувати адреси авторизованих магазинів, що продають їх товари.

https://www.chanel.com/ru/storelocator/ 

Якщо на сайті Chanel в рядку пошуку прописати «Черкаси», одним з магазинів, що мають право офіційних продажів буде наш магазин Шарм по вулиці Гоголя, 262. Але на нашому сайті https://sharmbeauty.ua/ua/ на момент написання статті поки що немає продукції Chanel, оскільки авторизація бренду, як у фізичному, так і в інтернет-магазині — це складний і кропіткий процес, але про це трохи згодом.

Авторизація торгової точки — це укладання договору на торгівлю з брендами. Люкс-бренди ставлять високу планку, безумовно ми не будемо перераховувати все, і зупинимося тільки на головних моментах. Існує ряд критеріїв, яким потрібно відповідати для авторизації фізичного або інтернет-магазину. Для початку поговоримо про фізичний магазин, так як без нього не можна отримати авторизацію на торгівлю в інтернет-магазині, і знаючи тільки цей факт, Ви вже зможете виключити значну частину інтернет-магазинів, що продають косметичні товари. Однією з багатьох вимог для відкриття інтернет-магазину є успішна робота фізичного магазину протягом мінімум 5 років. Але не все так просто, для відкриття фізичного магазину потрібно дотримати високий рівень стандартів.

Приклад того, на що бренди звертають увагу при виборі партнерів:

  • популярність місця розташування офлайн-магазину;
  • дизайн фасаду;
  • дизайн інтер'єру;
  • історія компанії, яка хоче продавати товари класу Люкс;
  • готовність фірми витримувати високу планку сервісу;
  • які з люксових брендів вже є в магазині, так як для деяких дуже важливим є наявність великого асортименту, і без сформованого товарного наповнення вони не стануть розглядати заявку;
  • чи продає компанія підробки, сірий товар або репліки. Люксові марки цінують свою репутацію і не дозволять своєму бренду стояти поруч з підробленими або неофіційними товарами.

В процесі роботи представники бренду без попередження приїжджають в магазини для перевірки, у випадках невідповідності високим стандартам можуть перестати відвантажувати товар.

В першу чергу вони перевіряють:

  • професіоналізм і знання консультантів про товар;
  • чистоту залу, полиць, товарів;
  • наявність товарів, його асортимент;
  • правильність розташування товару на полицях, згідно їх рекомендацій;
  • наявність пробників, цінників і подарунків;
  • відсутність підробок або реплік.

А також багато іншого.

Вочевидь відрізнити офіційний магазин чи ні можна за тим чи продає він тестери, пробники або подарунки. Вони видаються брендами безкоштовно для допомоги гостям магазину у виборі товарів і продавати їх категорично заборонено, на пробниках навіть є напис «Not for sale», що означає «Не для продажу».

Крім подарунків і тестерів бренди проводять навчання консультантів, влаштовують клієнтські дні, приїжджають представники бренду — професійний візажист, косметолог або парфумер, знайомлять гостей з маркою, проводять майстер-класи, привозять подарунки.

Тепер Ви швидко можете відрізнити магазини, що продають оригінальну продукцію, але якщо все ж у Вас залишилися сумніви в оригінальності товару, зверніть увагу на те скільки він коштує — ціни в 2-3 рази нижче, фізично не можуть існувати, так як крім знижки або акції , магазину потрібно оплачувати витрати на доставку, оренду, зарплату, податки, а крім витрат магазина існують також витрати виробника — розробка продукту, дослідження і тестування, дорогі компоненти для виготовлення, реклама, доставка в Україну, податки. Тому, в разі низької вартості, не варто вірити в те, що це ліцензійний продукт або ексклюзивна маловідома версія. Ви не тільки викинете гроші на вітер, але ще й можете нашкодити своєму здоров'ю, адже виробництво реплік ніхто не контролює і в їх складі може бути все, що завгодно.

Робота з офіційними представниками гарантує справжність товарів, підтверджену сертифікатами якості. Купуючи товар дешевше, багато хто не замислюються про негативні наслідки підробки.

Ми сподіваємося, що прочитавши цю статтю, Вам стане простіше орієнтуватися в різноманітті пропозицій на ринку парфумерно-косметичних товарів і Ви легко зробите правильний вибір.